1.9 JTD искам да попитам видях че болта който е под педала на гаста ми е доста разит та какво ще стане ако махна въпросния "ограничител"
Известие
Collapse
No announcement yet.
за Ограничителя на педала на газта 156 JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от promiss Покажи съобщение1.9 JTD искам да попитам видях че болта който е под педала на гаста ми е доста разит та какво ще стане ако махна въпросния "ограничител"
Тоя болт не е сложен безпричинно - ограничава хода на педала. Правилният начин на регулиране е с диагностична апаратура - настройва се при напълно натиснат педал потенциометъра да отчита 95-100%.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
-
sigpic Alfasud/156 1.8ex
156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6
Comment
-
Сложен си е с някаква определена цел този болт а именно - за да не скъсаш жилото на газта , да не прецакаш механизма на дросела , както и самия потенциометър на газта както казаха колегите. Аз мойта даже съм си я ограничил , че от време на време имам малко изблици( в кръга на шегата )
Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеЩе счупиш потенциометъра за газта и ще олекнеш с едни 200 лв.
Тоя болт не е сложен безпричинно - ограничава хода на педала. Правилният начин на регулиране е с диагностична апаратура - настройва се при напълно натиснат педал потенциометъра да отчита 95-100%.
Comment
-
от година и половина карам без този болт. без него газта работи на 100%. с него беше на 75% до колкото си спомням. махай го. колата тръгва повече, особено в високите предавки.всъщност това ми беше един от тунингите който не ми струваше нищо и оказа доста влиание. колко коня ти е жетедето? мойта е 105 коня и няма дросел. ако ти е от по новите жетедета вече незнам там. гарантирам за 105 коньовата че проблеми няма , а разлика има.Last edited by gjulizar83; d.m.y г., 23:33.1.9JTD 105+
Comment
-
м 105 коня е ..не е сравнително нова 99-та . този болт имам чуството че е развит докраи и стои на 3-4 см .. на магистрала повече от 180 не може а газта е опряла вече доло и това ме дразни . като тръгна от 4-та да изпреварвам и по едно време сякаш умира за да продалжа с ускорението трябва да мина на 5-таLast edited by promiss; d.m.y г., 21:34.Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Comment
-
105 коня (колко живи е др. тема) на тон и половина ... и не може повече от 180... не сте ли максималисти?
Я беж на диагностика и преглед първо.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение105 коня (колко живи е др. тема) на тон и половина ... и не може повече от 180... не сте ли максималисти?
Я беж на диагностика и преглед първо.Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение105 коня (колко живи е др. тема) на тон и половина ... и не може повече от 180... не сте ли максималисти?
Я беж на диагностика и преглед първо.1.9JTD 105+
Comment
-
Ох буквояди... 1250 е празна и гола... а като и сложиш това онова и седнат 2 ма колко е?
И болта няма да те спаси от овехтяването, най-много да те вкара в още беля.
Първо си докарайте колите до читаво състояние, после мислете за глупости.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеОх буквояди... 1250 е празна и гола... а като и сложиш това онова и седнат 2 ма колко е?
И болта няма да те спаси от овехтяването, най-много да те вкара в още беля.
Първо си докарайте колите до читаво състояние, после мислете за глупости.1.9JTD 105+
Comment
-
Писанието ми е до автора на темата... първо да си види колата у ред ли е, да направи каквото е необходимо и тогава ако не стига да мисли за подобрения - дори такива евтинки на пръв поглед.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
Comment